مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:352023-02-22سياسي

سامانه شفافیت در مکاتبات اداری وزارت علوم راه اندازی شد


مدیر کل آمار، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم از راه اندازی و استقرار سامانه شفافیت در مکاتبات اداری این وزارتخانه خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد هادی زاهدی اظهار داشت: استقرار نظام شفافیت در آموزش عالی کشور از جمله برنامه های دکتر زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری است که در چند گام و در قالب پروژه های استقرار سامانه های شفافیت در مکاتبات اداری، در حوزه های مالی، آموزشی و پژوهشی در حال طراحی و برنامه ریزی است.

وی افزود: در اولین گام و به منظور ارتباط و تعامل موثر و دو طرفه تمامی ذینفعان، سامانه شفافیت در مکاتبات اداری طراحی و پیاده سازی شده است.

بمنظور اجرای پروژه های شفافیت در نظام آموزش عالی کشور بیش از 30 سند بالادستی مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته و آخرین یافته های علمی و پژوهشی با موضوعات دولت شفافیت و باز (Transparent and open government) مطالعه شده است.

زاهدی گفت: همچنین به منظور آشنایی تمامی مدیران ستاد وزارت عتف با عملکرد سامانه شفافیت در مکاتبات اداری نشست آشنایی با امکانات سامانه مذکور برگزار و در این نشست، ضمن ارائه مبانی نظری شفافیت و مفاهیم دولت باز، مدل جامع شفافیت در آموزش عالی در کشور ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه شفافیت در مکاتبات اداری وزارت علوم راه اندازی شد

سامانه شفافیت در مکاتبات اداری وزارت علوم راه اندازی شد