مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:152023-02-22اقتصادي

قیمت جدید گوشت قرمز در آذربایجان شرقی اعلام شد


مدیر بازرسی و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی قیمت جدید گوشت قرمز در این استان را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین غریب امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح برخورد با گرانفروشی گوشت قرمز در سراسر کشور آغاز شده است، اظهار کرد: سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز به تبع آن در این حوزه اقداماتی انجام داده است.

بازرسان تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان از قصابی ها و فروشگاه های زنجیره ای استان بازدید کردند و به صورت میدانی براساس فاکتورهای خرید، این طرح نظارت اجرا شد.

وی با بیان اینکه در صورت مشاهده عدم رعایت سود مصوب قانونی توسط فروشندگان گوشت قرمز، با متخلفان برخورد قانونی صورت می گیرد ادامه داد: برای واحدهای متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل می شود و همچنین تذکرات لازم در خصوص رعایت نرخ مصوب قیمت گوشت قرمز اعلام می شود.

غریب با اشاره به اینکه در حال حاضر گوشت گرم و منجمد به اندازه کافی و به فور در میادین و بازار وجود دارد و هیچ گونه کمبودی در استان وجود ندارد، افزود: توزیع گوشت منجمد نیز در سراسر استان به هر میزان که بازار کشش داشته باشد انجام می گیرد و تاکنون در سه ماه گذشته بیش از یک هزار تن گوشت قرمز گوسفند و گوساله منجمد با قیمت مصوب دولتی به منظور حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت جدید گوشت قرمز در آذربایجان شرقی اعلام شد

قیمت جدید گوشت قرمز در آذربایجان شرقی اعلام شد