مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:102023-02-22سياسي

تربیت بیش از 100هزار بانوی طلبه در ایران از ثمرات دوگانه حوزه و انقلاب است


مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که هراندازه اقبال به علم آموزی بیشتر شود، دین داری تقویت می گردد، یادآور شد: حوزه های علمیه به عنوان یکی از مهم ترین استوانه های علم خواهی نقش بسزایی در تقویت بنیه دین داری نسل ها بر عهده دارد.

- ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه خواهران با بیان این که هراندازه اقبال به علم آموزی بیشتر شود، دین داری تقویت می گردد، یادآور شد: حوزه های علمیه به عنوان یکی از مهم ترین استوانه های علم خواهی نقش بسزایی در تقویت بنیه دین داری نسل ها بر عهده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل، امروز 3 اسفندماه در نخستین کنفرانس تخصصی بررسی وضعیت دین داری ایرانیان، در قم، ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک شعبان، با بیان این که هم زمان با کودتای سیاه برای محو و امحای دین، خداوند متعال از صاحبان دین فردی را مبعوث کرد که توانست حوزه علمیه قم را در مقابل هجمه همه جانبه بی دینی بنا سازد.

وی با بیان این که سنگ بنای حوزه علمیه قم تثبیت دین داری و مقابله با هجمه های دین زدایی است، گفت: در این سده اخیر علی رغم تمامی تلاش های همه جانبه استکبار، دست آشکار خداوند متعال در حمایت از دین اسلام دیده شده است، اظهار داشت: دودمان پهلوی حجاب را به عنوان نماد دین و دین داری نشانه گرفته بود، که با حمایت و صیانت متدینین غیور مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت بیش از 100هزار بانوی طلبه در ایران از ثمرات دوگانه حوزه و انقلاب است

تربیت بیش از 100هزار بانوی طلبه در ایران از ثمرات دوگانه حوزه و انقلاب است