مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:052023-02-22حوادث

بیش از 41 میلیارد کشفیات از 187 سارق و مالخر در البرز


فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری 187 سارق و مالخر در استان خبر داد و گفت: در این میان چهل و یک میلیارد و 900 میلیون تومان اموال سرقتی کشف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج سردار حمید هداوند امروز در جمع اصحاب رسانه که در مجموعه پلیس آگاهی استان برگزار شد با اشاره به اینکه با اجرای طرح مبارزه با سرقت طی ده روز گذشته 187 نفر دستگیر شدند، گفت: ارزش اموال کشف شده بیش از 41 میلیارد و 900 میلیون تومان برآورد شده است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه از این تعداد 11 نفر مالخر بودند اضافه کرد متهمین حاضر در این نمایشگاه کشفیات، در قالب 70 باند به صورت حرفه ای فعالیت می کردند.

به گفته این مقام مسؤول در اجرای این طرح 37 دستگاه خودرو، پنج قبضه سلاح و مقادیر زیادی لوازم داخل خودرو، منزل، تجهیزات رایانه، لوازم اماکن خصوصی، گوشی تلفن همراه و لوازم خانگی کشف شد.

هداوند با بیان اینکه متهمین به 1150 فقره سرقت اعتراف کرده اند، یادآور شد: تلاش برای شناسایی مالباختگان به صورت ویژه در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح مبارزه با مخلان امنیت اجتماعی، سرقت، دستگیری سارقان با محوریت پلیس آگاهی استان البرز و شهرستان های تابعه اجرا شد و همچنین تا حصول اهداف پیش بینی شده که همان ارتقای امنیت اجتماعی است، ادام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 41 میلیارد کشفیات از 187 سارق و مالخر در البرز

بیش از 41 میلیارد کشفیات از 187 سارق و مالخر در البرز