مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:012023-02-22حوادث

گاردریل ها از بزرگراه های اصفهان جمع آوری می شود


رییس پلیس راهور استان اصفهان از جمع آوری گاردریل ها از بزرگراه های کلانشهر اصفهان و جایگزین کردن نیوجرسی به جای آنها خبر داد.

- سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: گاردریل ها جز تجهیزات حفاظ و ایمنی راه ها هستند و در بزرگراه، آزادراه ها و به ویژه در جاده ها از آنها استفاده می شود.

وی با بیان اینکه گاردریل ها نسبت به نیوجرسی ها از ایمنی کافی برخوردار نیستند گفت: تصادفات زیادی را شاهد بودیم که گارد ریل ها مثل آلت قتاله و بُرنده وارد خودروهایی که با آنها تصادف کردند شده و اعضای بدن راننده و سرنشینان را مجروح و یا منجر به مرگ آنان شدند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان به حادثه برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با گارد ریل بزرگراه شهید صیاد شیرازی در هفته جاری اشاره کرد و گفت: در بررسی صورت گرفته مشخص شد که این خودرو با یک خودروی دیگر کورس گذاشته بود و با سرعتی که داشت در یک لحظه با گارد ریل این بزرگراه برخورد می کند که منجر به حادثه برای آن می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه راننده خودرو در این حادثه جان سالم به در بُرد اما از ناحیه پا مجروح به شدت آسیب دیده است گفت: در خصوص جمع آوری گارد ریل از سطح بزرگراه های کلانشهر اصفهان و جایگزین کردن نیوجرسی به جای آنها اقدامات خوبی طی یک سال و نیم گذشته با همکاری شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاردریل ها از بزرگراه های اصفهان جمع آوری می شود

گاردریل ها از بزرگراه های اصفهان جمع آوری می شود