مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-22اجتماعي

هشدار هواشناسی یزد در مورد نفوذ سامانه جوی


هواشناسی یزد با اعلام هشدار سطح زرد نسبت به وزش باد شدید و مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و بارندگی بعضاً به همراه رعد و برق در مناطق مختلف استان هشدار داد.

- ایسنا/یزد هواشناسی یزد با اعلام هشدار سطح زرد نسبت به وزش باد شدید و مناطق مستعد خیزش گرد و خاک و بارندگی بعضاً به همراه رعد و برق در مناطق مختلف استان هشدار داد.

بنا بر اعلام هواشناسی استان یزد به دنبال نفوذ سامانه جوی جدید از بعدازظهر پنجشنبه چهارم تا اوایل وقت شنبه ششم اسفندماه شاهد وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق مستعد به همراه خیزش گرد و خاک، بارندگی بعضاً با رعد و برق که در ارتفاعات به صورت برف است و به دنبال آن کاهش دما و پدیده مه و احتمال گرد و غبار در اغلب مناطق استان خواهیم بود.

منطقه اثر این سامانه شهرستانهای یزد، ابرکوه، اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، مروست، مهریز، میبد و هرات اعلام شده و پیش بینی شده در اثر نفوذ این سامانه با کاهش دید و اختلال در ترددهای جاده ای، احتمال روان آب ها و سیلابی شدن مسیل ها، آب گرفتگی محدوده معابر عمومی و احتمال آسیب به سازه های موقت اتفاق بیافتد.

در همین رابطه به شهروندان احتیاط در سفرهای بین شهری، به همراه داشتن تجهیزات زمستانی، استحکام سازه های موقت، احتیاط در فعالیت های کوهنوردی و آمادگی ارگان های امدادی و راهداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار هواشناسی یزد در مورد نفوذ سامانه جوی

هشدار هواشناسی یزد در مورد نفوذ سامانه جوی