مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 14:002023-02-22اقتصادي

سهم 7 هزار واحدی همدان از بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده


مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان از سهم 7 هزار واحدی استان همدان از بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان، ایوب اسداللهی از 7 هزار واحد سهم همدان در بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده خبر داد و اظهار کرد: طبق تاکید وزیر راه و شهرسازی نوسازی سالانه 200 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده در سراسر کشور در برنامه اجرایی قرار گرفته و سهم استان همدان نیز بیش از 7 هزار واحد است.

وی با اشاره به تسریع در اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده استان گفت: ضوابط بسته تشویقی برای نوسازی بافت های فرسوده در چهار گروه یکپارچه، در مقیاس بلوک شهری، نوسازی در مقیاس محورهای اصلی محله ای، در مقیاس نوسازی در عمق بافت فرسوده شهری و ضوابط تشویقی نوسازی قطعات غیر قابل تجمیع است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان در ادامه به شناسایی 4 هزار و  385 هکتار بافت فرسوده در استان اشاره کرد و افزود: در استان همدان یک هزار و 988 هکتار بافت ناکارآمد، 807 هکتار بافت تاریخی و یک هزار و 653 هکتار سکونتگاه غیررسمی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در سکونتگاه غیررسمی هفت پروژه با اعتبار 49 هزار و 100 میلیون ریال و در بافت تاریخی 5 پروژه با اعتبار  21 هزار و 600 میلیون ریال در حال انجام است عنوان کرد: ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم 7 هزار واحدی همدان از بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده

سهم 7 هزار واحدی همدان از بسته تشویقی نوسازی بافت های فرسوده