مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-22حوادث

پیکر شهید وکیلی از فرماندهی انتظامی البرز تا امامزاده حسن تشییع می شود


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به برگزاری آیین تشییع پیکر یکی از مأموران پلیس البرز که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید؛ - ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با اشاره به برگزاری آیین تشییع پیکر یکی از مأموران پلیس البرز که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسید؛ از اعمال محدودیت ترافیکی در محدوده گلزار شهدای رزکان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حمدالله رحمتی پور روز چهارشنبه سوم اسفند اظهار کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده آیین وداع با شهید وکیلی از ساعت هشت صبح پنجشنبه در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز در میدان استاندارد با حضور نیروهای نظامی، انتظامی، خانواده معظم شهدا و عموم مردم برگزار می شود .

وی اضافه کرد: پس از آیین وداع، پیکر شهید با حضور پرشور مردم به صورت خودرویی تا آستان مقدس امام زاده حسن(ع ) تشییع و نماز بر پیکر مطهر شهید در همان مکان مقدس اقامه می شود.

رحمتی پور افزود: پس از اقامه نماز، پیکر شهید محمد مهدی وکیلی جهت خاکسپاری به گلزارشهدای رزکان منتقل می شود و در راستای برگزاری با شکوه مراسم تشییع و تدفین شهید، محدودیت ترافیکی در اطراف گلزار شهدای رزکان اعمال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید وکیلی از فرماندهی انتظامی البرز تا امامزاده حسن تشییع می شود

پیکر شهید وکیلی از فرماندهی انتظامی البرز تا امامزاده حسن تشییع می شود