مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:302023-02-22اقتصادي

نفت کش ها برقی می شوند؟


تاکنون 500 دستگاه کامیون کشنده برای ناوگان حمل فراورده های نفتی تحویل داده شده، اما آمادگی برقی کردن تمام محصولات این مجموعه وجود دارد.

- مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: تاکنون 500 دستگاه کامیون کشنده برای ناوگان حمل فراورده های نفتی تحویل داده شده، اما آمادگی برقی کردن تمام محصولات این مجموعه وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد توسلی مهر امروز در مراسم نوسازی و تقویت ناوگان حمل و نقل جاده ای فرآورده های نفتی با تحویل 500 دستگاه کامیون کشنده با بیان اینکه ایران خودرو دیزل آمادگی برقی کردن ناوگان را دارد، گفت: اکنون مسیر روند جهانی به سمت این است که تولید دیزل را از مدار خارج کنند به طوری که تا 2032 محصول دیزل تولید نمی شود و محصولات برقی می شوند، گفت: در شرکت ایران خودرو دیزل تولید محصلات برقی شروع شده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس برقی مسیر تست ها را طی کرده و سبد کاملی از محصولات مسافرتی و تجاری برقی رونمایی خواهد شد، گفت: اگر وزارت نفت و محیط زیست اراده کنند و بخواهند مصرف مازاد سوخت را کم کنند ما می توانیم تا 10 سال آینده همه محصولات را برقی تحویل دهیم، در این حوزه دولت باید کمک کند تا از روند خارجی عقب نمانیم.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل با بیان اینکه ما در سال 15 هزار دستگاه کامیون سبک وسنگین تولید می کنیم و ظرفیت تولید 41 هزار دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفت کش ها برقی می شوند؟

نفت کش ها برقی می شوند؟