مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:202023-02-22اقتصادي

خراسان رضوی با کمبود بازرس کار مواجه است


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: باید در استان حداقل 100 بازرس کار فعال باشند اما اکنون تعداد بازرسان کار در خراسان رضوی تنها 42 نفر است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: باید در استان حداقل 100 بازرس کار فعال باشند اما اکنون تعداد بازرسان کار در خراسان رضوی تنها 42 نفر است.

محمدامین بابایی امروز، سوم اسفند ماه، در برنامه همایش و تحکیم وحدت رویه در حوزه روابط کار که در هتل مرآت مشهد برگزار شد، با اشاره به افزایش 57 درصدی حقوق کارگران در سال 1401 و تعیین حقوق کارگران برای سال 1402 اظهار کرد: افزایش حقوق و دستمزد که اکنون بحث آن مطرح است، در واحدهای بزرگ مشکلی به وجود نمی آورد بلکه بیشترین مشکل مربوط به واحدهای کوچک و اکثرا در واحدهای صنفی است.

وی با اشاره به دعاوی کارگری افزود: به جای اینکه در استان سالانه 15 هزار پرونده در مراجع رسیدگی شود، باید نوع سیاست گذاری به سمت آموزش سوق داده شود تا جلوی شکایت ها گرفته شود.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به شکایت های مربوط به ماده 148 قانون کار اظهار کرد: در این زمینه عناوین شغلی با لیست بیمه مطابقت ندارد و 10 تا 20 درصد شکایت ها در این خصوص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان رضوی با کمبود بازرس کار مواجه است

خراسان رضوی با کمبود بازرس کار مواجه است