مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:152023-02-22سياسي

آماده جمع بندی گفتگوها و یک توافق خوب و قوی هستیم


ما در دولت جدید ایران ماه ها برای جمع بندی و رسیدن به یک توافق خوب و قوی و پایدار تلاش کرده ایم و اکنون هم آماده جمع بندی گفتگوها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین امیرعبداللهیان در نشست خبری با وزیر خارجه عراق اظهار داشت: از اینکه در مرحله جدید تشکیل دولت عراق شاهد تداوم حضور فواد حسین به عنوان وزیر امورخارجه کشور دوست و همسایه و برادر عراق هستیم بسیار خرسندیم.

وزیر امورخارجه ادامه داد: قبل از هر چیز مایلم در این جمع سلام های گرم مقامات عالی کشورم و مردم ایران را به یکایک مقامات عراق و مردم خوب و بزرگ عراق ابلاغ کنم و همچنین ادای احترام می کنم به روح بلند شهید ابو مهدی المهندس و شهید حاج قاسم سلیمانی که در حادثه تروریستی امریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

وی گفت: امروز در خصوص ضرورت هرچه سریع تر نهایی کردن پرونده پیگیری های حقوقی و بین المللی این جنایت به شکل مشترک توسط مقامات ذیربط عراق گفتگو و بر اهمیت آن تاکید کردیم.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه ایران همواره از مذاکره در مسیر دیپلماسی استقبال می کند، افزود: ما در دولت جدید ایران ماه ها برای جمع بندی و رسیدن به یک توافق خوب و قوی و پایدار تلاش کرده ایم و اکنون هم آماده جمع بندی گفتگوها هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده جمع بندی گفتگوها و یک توافق خوب و قوی هستیم

آماده جمع بندی گفتگوها و یک توافق خوب و قوی هستیم