مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-22اجتماعي

مسدود بودن 22 محور روستایی در استان زنجان


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: کولاک و وزش باد همچنان در گردنه ها و جاده های کوهستانی این استان جریان دارد.

- ایسنا/زنجان رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: کولاک و وزش باد همچنان در گردنه ها و جاده های کوهستانی این استان جریان دارد.

محمد محمدی در گفت وگو با ایسنا بابیان این مطلب که کولاک مقطعی در محورهای کوهستانی همچنان ادامه دارد، افزود: در حال حاضر تردد در آزادراه ها و جاده های ترانزیت و سایر مسیرهای استان زنجان عادی و روان است.

وی گفت: در حال حاضر محور دندی - تخت سلیمان پس از بازگشایی های پی درپی به خاطر کولاک شدید بسته است و طبق آخرین بررسی های صورت گرفته، 22 محور روستایی درگیر کولاک هستند و تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام می شود.

این مسئول تصریح کرد: اکیپ های راهداری در گردنه های کوهستانی و صعب العبور به طور شبانه روزی در حال بازکردن مسیر برای کاربران جاده ای هستند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان، خاطرنشان کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند پیش از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان با سامانه 141 ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدود بودن 22 محور روستایی در استان زنجان

مسدود بودن 22 محور روستایی در استان زنجان