مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 13:102023-02-22سياسي

برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در مساجد شهر و روستاهای ملایر


مسئول واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری هشت کرسی تلاوت در ماه شعبان در مساجد شهر و روستای شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت ماه شعبان برنامه های فرهنگی و قرآنی متنوع در حال برگزاری است.

- ایسنا/همدان مسئول واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری هشت کرسی تلاوت در ماه شعبان در مساجد شهر و روستای شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت ماه شعبان برنامه های فرهنگی و قرآنی متنوع در حال برگزاری است.

ایرج محمدی در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری جشن میلاد امام حسین (ع)، میلاد امام سجاد(ع)، میلاد حضرت ابوالفضل(ع)، میلاد حضرت علی اکبر(ع) و امام زمان(عج) در مؤسسات و خانه های قرآنی خبر داد و اظهار کرد: آزمون های جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در نیمه اول ماه شعبان در رشته های مختلف قرآنی برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ایام نیمه شعبان مطرح کرد: برگزاری ختم قرآن و ختم صلوات به نیت تعجیل در فرج امام زمان(عج) در شب و روز نیمه شعبان از دیگر برنامه های در دست اقدام ما به شمار می رود.

یارمحمدی بیان کرد: برگزاری محفل انس با قرآن در دهه آخر ماه شعبان با هدف استقبال از ماه مبارک رمضان، برگزاری مسابقه قرآنی توسط خانه های قرآن روستایی به مناسبت اعیاد شعبانیه، اعزام قاری به مراسم های جشن اعیاد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در مساجد شهر و روستاهای ملایر

برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در مساجد شهر و روستاهای ملایر