مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:252023-02-22فرهنگي

جشنواره فجر ارکستر سمفونیک را به صحنه بازگرداند + تصاویر


ارکستر سمفونیک تهران شامگاه سه شنبه ـ دوم اسفندماه ـ آخرین اجرا در تالار وحدت را در جریان سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه برد.

- جشنواره فجر ارکستر سمفونیک را به صحنه بازگرداند + تصاویر ارکستر سمفونیک تهران شامگاه سه شنبه ـ دوم اسفندماه ـ آخرین اجرا در تالار وحدت را در جریان سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه برد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اجرای ارکستر سمفونیک تهران در سی وهشتمین جشنواره موسیقی فجر در حالی صورت گرفت که از آخرین کنسرت این ارکستر مدت زمان طولانی می گذشت.

آخرین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان، با اجرای قطعاتی از ریشارد واگنر، امانوئل ملیک اصلانیان و فلیکس مندلسون، پنجشنبه 12 خرداد 1401 در تالار وحدت برگزار شد.

پس از آن، پیگیری های خبرنگار ایسنا برای اطلاع از برنامه جدید ارکستر به نتیجه نرسید تا اینکه حدود هشت ماه بعد اعلام شد که ارکستر سمفونیک در جریان جشنواره موسیقی فجر روی صحنه می رود.

اکنون ارکستر سمفونیک تهران در حالی به روی صحنه رفته است که پیش از تعطیلی موقت اجراها، اعلام شده بود قرار است نصیر حیدریان رهبر دائم آن باشد اما در نهایت این کنسرت با حضور منوچهر صهبایی به روی صحنه رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فجر ارکستر سمفونیک را به صحنه بازگرداند + تصاویر

جشنواره فجر ارکستر سمفونیک را به صحنه بازگرداند + تصاویر