مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-22حوادث

حریق 6 هکتاری در اراضی جنگلی گیلان/ خسارت سطحی است


سرپرست منابع طبیعی گیلان، از وقوع هشت فقره حریق در اراضی جنگلی چهار شهرستان خبر داد و گفت: مساحت درگیر با آتش شش هکتار برآورد شده است.

- ایسنا/گیلان سرپرست منابع طبیعی گیلان، از وقوع هشت فقره حریق در اراضی جنگلی چهار شهرستان خبر داد و گفت: مساحت درگیر با آتش شش هکتار برآورد شده است.

سرخوش کرم زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وزش باد گرم شدید و افزایش دما در استان گیلان از دو روز گذشته، اظهار کرد: متاسفانه طی 48 ساعت گذشته شاهد وقوع حریق در اراضی جنگلی جلگه ای استان بودیم.

وی با بیان اینکه در بالادست و مراتع به دلیل وجود برف شاهد حریق نیستیم، افزود: شهرستان های ماسال، سیاهکل، رضوانشهر و تالش درگیر حریق جنگل های طبیعی شدند.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان از وقوع هشت فقره حریق در شهرستان های مذکور خبر داد و خاطرنشان کرد: مساحت درگیر آتش شش هکتار و به صورت سطحی است و آسیبی به درختان وارد نشده است.

کرم زاده با بیان اینکه در حال حاضر حریق کامل مهار شده و هیچگونه حریق فعال در استان نداریم، بیان کرد: با اشاره به تداوم وزش باد گرم تا اواخر وقت امروز، کلیه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی استان در حالت آماده باش هستند و کلیه حریق ها را در لحظه اطفا می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق 6 هکتاری در اراضی جنگلی گیلان/ خسارت سطحی است

حریق 6 هکتاری در اراضی جنگلی گیلان/ خسارت سطحی است