مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:202023-02-22اجتماعي

هدف برنامه سنجش شناسایی دانش آموزان استثنایی نیست


رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: برنامه ملی سنجش در راستای شناخت استعدادها و محدودیت های نوآموزان ونه شناسایی دانش آموزان استثنایی در حال برگزاری است.

- ایسنا/کردستان رییس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان گفت: برنامه ملی سنجش در راستای شناخت استعدادها و محدودیت های نوآموزان ونه شناسایی دانش آموزان استثنایی در حال برگزاری است.

طالب محمدی، امروز چهارشنبه(3 اسفندماه)در نشست تخصصی مدیران مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله رشد تربیتی که در بستر فضای مجازی برگزار شد، اظهار کرد: 24هزار نوآموز استان در 14 پایگاه ثابت و 2 پایگاه سیار از لحاظ سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی سنجش می شوند.

محمدی رمز اصلی ماندگاری آموزش و پرورش را در عصر توسعه یافتگی توجه به کیفیت آموزشی برشمرد و گفت: یکی از گلوگاه های اصلی کیفیت بخشی که بسیار بنیادی است اجرای برنامه سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدوورود به دبستان است.

وی با برشمردن برنامه سنجش به عنوان یکی از شیوه های اصلی کیفیت بخشی در نظام های آموزشی خاطر نشان کرد: رسالت اصلی این برنامه تضمین کیفیت آموزش و پرورش و خروجی آن کیفیت بخشی نظام آموزشی و پرورشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف برنامه سنجش شناسایی دانش آموزان استثنایی نیست

هدف برنامه سنجش شناسایی دانش آموزان استثنایی نیست