مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:102023-02-22پزشكي

وضعیت نامطلوب رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ احتمال افزایش مجدد بیماری های تنفسی


معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با بیان اینکه درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی خوب نیست و باید افزایش پیدا کند افزود: شاخص ما در تعیین این درصد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، محسن فرهادی معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت در مصاحبه با مجله علمی روزنه رادیو گفت وگو درمورد رعایت 34 درصدی شیوه نامه های بهداشتی در کشور اظهارکرد: زمانی که کشورمان شدیداً درگیر شرایط کرونایی بود میزان رعایت پروتکل های بهداشتی را به صورت هفتگی رصد و به ستاد ملی کرونا اعلام می کردیم.

وی افزود: ما این کنترل ها و رصدها را از زمان کاهش ابتلا و صفر شدن فوتی های کرونا نیز ادامه می دهیم چراکه جهان همچنان درگیر پاندمی کروناست و در کشور ما نیز شرایط اپیدمی کرونا وجود دارد.

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، افزایش کنترل های بهداشتی را برای جلوگیری از هر نوع بیماری واگیردار ضروری خواند و گفت: با رعایت بهداشت، احتمال ابتلای افراد به بیماری های واگیردار به ویژه تنفسی کمتر می شود و بنابراین توصیه همیشگی ما رعایت ضوابط بهداشتی است.

  فرهادی با بیان اینکه درصد رعایت شیوه نامه های بهداشتی خوب نیست و باید افزایش پیدا کند افزود: شاخص ما در تعیین این درصد، محاسبه میزان استفاده از ماسک و شست وشوی دستها و رعایت بهداشت کلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نامطلوب رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ احتمال افزایش مجدد بیماری های تنفسی

وضعیت نامطلوب رعایت شیوه نامه های بهداشتی/ احتمال افزایش مجدد بیماری های تنفسی