مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-22بين الملل

با تعلیق استارت ، بازدارندگی مشترک زیر سوال قرار می گیرد


تحلیلگران حوزه امنیت بر این باورند که تعلیق مشارکت روسیه در پیمان کنترل تسلیحات استراتژیک هسته ای می تواند به مسئله بازدارندگی مشترک پایان دهد و فرصت را برای سایر قدرت های هسته ای از جمله چین، - با تعلیق "استارت"، "بازدارندگی مشترک" زیر سوال قرار می گیرد تحلیلگران حوزه امنیت بر این باورند که تعلیق مشارکت روسیه در پیمان کنترل تسلیحات استراتژیک هسته ای می تواند به مسئله "بازدارندگی مشترک" پایان دهد و فرصت را برای سایر قدرت های هسته ای از جمله چین، هند و پاکستان فراهم کند تا زرادخانه های هسته ای خود را بهبود ببخشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، مارشال بیلینگزلی، معاون وزیر امور خارجه دونالد ترامپ در امور کنترل تسلیحات و امنیت بین الملل می گوید: با این حساب روسیه و چین تعداد کلاهک های بیشتری را مستقر خواهند کرد.

به گفته تحلیلگران حوزه امنیت بین الملل، حتی با وجود جنگ اوکراین و تعلیق پیمان استارت نو، تهدید درگیری هسته ای همچنان پایین است؛ اما آخرین قدرت نمایی هسته ای کرملین بار دیگر زنگ خطر را به صدا درآورد و ترس ها را نسبت به وخیم شدن تنش ها برانگیخت.

ولادیمیر پوتین در سخنرانی سالانه خود در مجلس فدرال روسیه اظهار کرد: روسیه مشارکت خود در معاهده کاهش تسلیحات استراتژیک (استارت نو) را تعلیق می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با تعلیق استارت ، بازدارندگی مشترک زیر سوال قرار می گیرد

با تعلیق استارت ، بازدارندگی مشترک زیر سوال قرار می گیرد