مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 12:002023-02-22اجتماعي

کلنگ احداث 3 مدرسه 6 کلاسه در شهرستان رفسنجان به زمین زده شد


امروز سوم اسفندماه با حضور چند نفر از خیران، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و رییس آموزش و پرورش رفسنجان کلنگ احداث سه مدرسه شش کلاسه در این شهرستان به زمین زده شد.

- ایسنا/کرمان امروز سوم اسفندماه با حضور چند نفر از خیران، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان و رییس آموزش و پرورش رفسنجان کلنگ احداث سه مدرسه شش کلاسه در این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حضور خیرین نیک اندیش آقایان حاج غلام رضا و حاج عباس کرمی زاده، کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه خیرساز کرمی زاده با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان و خیرین نیک اندیش آقایان کرمی زاده، در روستای عباس آباد حاجی از توابع شهرستان رفسنجان به زمین زده شد.

این مدرسه با زیربنای آموزشی 675 مترمربع در زمینی به مساحت 3100 مترمربع با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد ریال احداث خواهد شد.

گفتنی است: این مدرسه، دومین مدرسه ای است که توسط برادران کرمی زاده ساخته می شود.

همچنین امروز کلنگ احداث دبستان شش کلاسه شهید شاه حسینی در رفسنجان به زمین زده شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان در این مراسم گفت: این مدرسه از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری تامین اعتبار شده و با مساحت آموزشی 610 مترمربع با اعتباری بالغ بر 65 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2700 متر مربع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ احداث 3 مدرسه 6 کلاسه در شهرستان رفسنجان به زمین زده شد

کلنگ احداث 3 مدرسه 6 کلاسه در شهرستان رفسنجان به زمین زده شد