مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:552023-02-22اقتصادي

کمک مالی به هزار بیمار نیازمند ملایری


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک مالی به یک هزار بیمار نیازمند توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقف طی یک سال گذشته خبر داد.

- حجت الاسلام ابوذر عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد اوقاف و امور خیریه ملایر در راستای نیت واقفان اظهار کرد: این اداره با 55 میلیون تومان از 45 برنامه و محافل قرآنی حمایت کرده است.

وی هزینه دو میلیارد و سیصد میلیون تومانی برای خرید تجهیزات بیمارستانی و مساعدت و درمان یک هزار بیمار نیازمند از سال گذشته تاکنون و کمک 800 میلیون تومانی برای دانش آموزان بی بضاعت در قالب طرح مهر تحصیلی و همچنین تعمیر و تجهیز مدارس را از دیگر اقدامات طی این مدت برشمرد و افزود: 150 میلیون تومان نیز به 16 مسجد کمک شده است.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین از مبلغ 200 میلیون تومانی برای 40 زائر اولی به کربلای معلی خبر داد و تصریح کرد: همچنین در اجرای 105 برنامه فرهنگی مذهبی توسط اداره اوقاف و هم با همکاری سایر نهادها در سطح شهرستان ملایر نیز 350 میلیون تومان هزینه شده است.

وی توزیع 3500 بسته معیشتی در قالب کمک به نیازمندان و خانواده های بی بضاعت و مناطق حاشیه شهر با مبلغ 700 میلیون و توزیع 15 هزار پرس بین نیازمندان با 550 میلیون تومان را از دیگر اقدامات دانست و افزود همه اقدامات در راستای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مالی به هزار بیمار نیازمند ملایری

کمک مالی به هزار بیمار نیازمند ملایری