مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:502023-02-22سياسي

برگزاری برنامه های مختلف اعیاد شعبانیه در همدان


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: همزمان با ایام فرخنده اعیاد شعبانیه برنامه های مختلفی در سطح استان و با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی شده است.

- حجت الاسلام هادی نظیری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت شعبان و اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همزمان با این ایام فرخنده برنامه های مختلفی در سطح استان و با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به فعال شدن ستادهای استانی برای برگزاری جشن های با کیفیت و شاد در این ایام گفت: امسال تصمیم گرفتیم که از ظرفیت های همه محلات و هیأت های مذهبی به صورت محله محور و استفاده از حضور همه اقشار به ویژه جوانان و نوجوان برنامه ها برگزار شود.

وی برگزاری رویداد دختران حاج قاسم با حضور 150 دختر در مقطع متوسطه دوم از کل استان را از دیگر برنامه ها دانست و گفت: در این رویداد مسائل مختلف حوزه نوجوانان مورد بحث و بررسی قرار می گیرد و راهکارها ارائه می شود.

نظیری برنامه احیای شب نیمه شعبان را توسط معتکفین در مساجد را از دیگر برنامه ها دانست و افزود: با هماهنگی ستاد اعتکاف برنامه ای داریم که در هر ماه در مناسبتی یک شب احیا را در مساجد داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های مختلف اعیاد شعبانیه در همدان

برگزاری برنامه های مختلف اعیاد شعبانیه در همدان