مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:452023-02-22حوادث

200 فقره کلاهبرداری با درجه سرهنگی در خراسان شمالی


رییس پلیس فتا خراسان شمالی از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با جعل عنوان، خود را سرهنگ انتظامی معرفی کرده بود، خبر داد.

- سرهنگ یوسف شاکری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شخصی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان گرمه بیان داشت که فرزندش را جهت انجام معاینه نزد پزشک قانونی، جهت معافیت پزشکی از خدمت سربازی، برده است که مدت کوتاهی بعد از آن، شخصی ناشناس با او تماس گرفته و خود را سرهنگ نیروی انتظامی معرفی کرده و با عنوان اینکه پیگیر کارهای آنها است، درخواست واریز مبلغ 22 میلیون ریال به یک شماره کارت بانکی را داشته است.

رییس پلیس فتا خراسان شمالی ادامه داد: تحقیقات فنی و پلیسی بلافاصله شروع شد و متهم اصلی پرونده که یک کلاهبردار حرفه ای بود، شناسایی و به پلیس فتا شهرستان گرمه انتقال داده شد.

وی افزود: متهم پرونده فرد باتجربه ای بود و جرایم مرتکب شده ی خود را با به دام انداختن کاربران زودباور در شبکه های اجتماعی و سوءاستفاده از کارت بانکی و تلفن آن ها انجام می داده است.

این مجرم سایبری با خونسردی کامل، سعی در انحراف نمودن اطلاعات پرونده را داشت.

شاکری تصریح کرد: متهم پرونده با رؤیت مستندات دقیق، کامل و بی نقص پلیس فتا، به 200 فقره کلاه برداری خود از کسبه ی بازاری، کارکنان و اربابین رجوع سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی اعتراف نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 فقره کلاهبرداری با درجه سرهنگی در خراسان شمالی

200 فقره کلاهبرداری با درجه سرهنگی در خراسان شمالی