مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-22سياسي

250 قطعه زمین جهت ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد ایلام کلنگ زنی شد


250 قطعه زمین برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد استان ایلام با حضور رییس کمیته امداد کشور و سایر مدیران دستگاه های اجرایی کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در آیینی با حضور سید مرتضی بختیاری  رییس کمیته امداد کشور،معاون عمرانی استانداری ایلام و تعدادی دیگر از مدیران استانی تعداد 250 قطعه زمین مسکونی برای ساخت مسکن مددجویان در شهرستان های مهران، دهلران و ملکشاهی واگذار و عملیات ساخت این واحدها به زودی آغاز خواهد شد.

بختیاری رییس کمیته امداد کشور گفت: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده و با مساعدت دستگاه هایی چون بنیاد مسکن این پروژه 250 واحد مسکونی بعنوان جزیی از برنامه امداد یکساله انجام می گیرد.

وی افزود: کمیته امداد ساخت مسکن نیازمندان را از اولویت های خود می داند و با این اقدام 60 درصد توانمندسازی مددجویان با تأمین مسکن محقق می شود.

 رییس کمیته امداد کشور  با اشاره به اینکه مسکن از مهم ترین زمینه های توانمندسازی مددجویان است گفت: تأمین مسکن از مهم ترین وعده های دولت رییسی و از مصوبات سفر رییس جمهور به استان ایلام بوده  به حمدالله این وعده در حال تحقق است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام نیز در این مراسم گفت: اعتبار ساخت این منازل از محل تسهیلات کم بهره بانکی بنیاد مسکن، مساعدت های بلاعوض ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 قطعه زمین جهت ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد ایلام کلنگ زنی شد

250 قطعه زمین جهت ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد ایلام کلنگ زنی شد