مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:302023-02-22سياسي

گشت رضویون تنگستان در رفع مسائل و آسیب های اجتماعی مؤثر است


گشت های رضویون شهرستان تنگستان در رفع مسائل، مشکلات و آسیب های اجتماعی مؤثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست با اعضا و مجموعه گشت رضویون در روستای عالی حسینی ضمن اشاره به اینکه گشت رضویون کار ارزشمندی ست که توسط جوانان صورت می گیرد، اظهار داشت: جوانان عضو گشت رضویون با تعامل با نیروهای نظامی و دستگاه قضا، برای کمک به جلوگیری از مسائل و مشکلات مختلف شهر و روستا اقدام می کنند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: دشمن روز به روز دسیسه های خود را در حوزه اجتماعی، بیشتر و با برنامه تر انجام می دهد که نمونه آن را می توان در اغتشاشات اخیر در سطح کشور با شعار زن، زندگی آزادی اشاره کرد.

لطفی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در سطح روستاها زیاد اتفاق می افتد، سرقت کابل است که با قطعی برق و تلفن خانواده ها همراه می شود و اخیراً گشت رضویون در جلوگیری از سرقت در سطح روستاها بسیار مؤثر عمل کرده است.

مقام عالی دولت در تنگستان یادآور شد: روستای عالی حسینی به عنوان نماد یک روستای مهم در سطح شهرستان و استان محسوب شده که توانسته هم در پیشرفت و توسعه فیزیکی روستا و هم توسعه انسانی موفق عمل کند، به طوری که خیلی از مسؤلین شهرستان و استان از همین روستا تربیت شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشت رضویون تنگستان در رفع مسائل و آسیب های اجتماعی مؤثر است

گشت رضویون تنگستان در رفع مسائل و آسیب های اجتماعی مؤثر است