مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:252023-02-22اقتصادي

آصفری: برای تامین کالاهای مردم در آستانه نوروز و ماه رمضان چه اقداماتی شده است؟


نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به افزایش قیمت گوشت و سایر اقلام خوراکی مصرفی مردم این پرسش را طرح کرد که وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تامین اقلام خوراکی مردم و سایر وزارتخانه ها در حوزه رفع مشکلات اقتصادی مردم چه اقداماتی در دستور دارند؟ - نایب رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با اشاره به افزایش قیمت گوشت و سایر اقلام خوراکی مصرفی مردم این پرسش را طرح کرد که وزارت جهاد کشاورزی در حوزه تامین اقلام خوراکی مردم و سایر وزارتخانه ها در حوزه رفع مشکلات اقتصادی مردم چه اقداماتی در دستور دارند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن آصفری در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایجاد و پی ریزی اقتصاد صحیح در کشور توسط دولت باید صورت گیرد.

قیمت گوشت واقعا مشکل جدی برای مردم ایجاد کرده است افزایش قیمت گوشت و همچنین افزایش قیمت پیاز و نایابی آن در برخی از جاها قابل قبول نیست.

حفظ امنیت غذایی کشور برعهده وزارت جهاد کشاورزی است.

چه اقدامی در این حوزه انجام داده اند؟ وی در ادامه اظهار کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که پای انقلاب، نظام و ارزش ها ایستاده اند در مقابل مسئولان نیز باید برای حل مشکلات مردم کار کنند قیمت گوشت سرسام آور شده و قیمت اقلام خوراکی نیز مشکلات اساسی را برای مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: برای تامین کالاهای مردم در آستانه نوروز و ماه رمضان چه اقداماتی شده است؟

آصفری: برای تامین کالاهای مردم در آستانه نوروز و ماه رمضان چه اقداماتی شده است؟