مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:152023-02-22اقتصادي

سومین کشتی حامل بار صادراتی ایران، اردیبهشت 1402 به ونزوئلا می رود


گروه کشتیرانی ایران با اشاره به راه اندازی خط منظم حمل بار صادراتی از ایران به ونزوئلا به صورت هر دو ماه یکبار از اعزام سومین کشتی ایرانی حامل بار صادراتی در اردیبهشت ماه سال 1402 به این کشور خبر داد.

- گروه کشتیرانی ایران با اشاره به راه اندازی خط منظم حمل بار صادراتی از ایران به ونزوئلا به صورت هر دو ماه یکبار از اعزام سومین کشتی ایرانی حامل بار صادراتی در اردیبهشت ماه سال 1402 به این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمل منظم بار صادراتی به مقصد ونزوئلا که یکی از درخواست های شرکت ها و تجار ایرانی بوده، چند ماهی است از سوی ناوگان ملی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران مورد توجه ویژه قرار گرفته و بر این اساس، خط منظم کشتیرانی از ایران به مقصد ونزوئلا به صورت هر دو ماه یکبار راه اندازی شده است.

بر اساس گزارش گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، خط مذکور با نرخ های کرایه رقابتی و برنامه سفر منظم، تاکنون دو سفر به انجام رسانده و شناور سوم نیز قرار است اواسط اردیبهشت ماه سال 1402 به مقصد ونزوئلا اعزام شود.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن امکانات حمل ونقل چندوجهی اعم از جاده ای و ریلی این آمادگی را دارد تا خدمات حمل محمولات صادراتی ایران را به طور مستقیم از در کارخانجات واحدهای تولیدی در اقصی نقاط کشور، به مقاصد تعیین شده اعزام کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کشتی حامل بار صادراتی ایران، اردیبهشت 1402 به ونزوئلا می رود

سومین کشتی حامل بار صادراتی ایران، اردیبهشت 1402 به ونزوئلا می رود