مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-22اقتصادي

آزادسازی 9 هکتار از اراضی کشاورزی در پیشوا


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا از تخریب 40 مورد ساخت و سازهای غیرمجاز و آزادسازی 9 هکتار از اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

- وحید رحیمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا صبح امروز چهارشنبه سوم اسفند ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای حفظ زمین های کشاورزی و عمل به تبصره دو ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی، 40 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای یوسف رضا، سعید آباد و پلنگ دره از توابع بخش مرکزی پیشوا شناسایی و با تشکیل پرونده تخلف، دستور قضایی تخریب این ساخت و سازهای غیرمجاز دریافت شد.

وی افزود: این 40 مورد ساخت و ساز غیرمجاز عمدتاً به صورت دیوارکشی احداث باغ ویلا و احداث بنا صورت گرفته بود که با حکم قضایی و با حضور مأموران امور اراضی و تأمین امنیت نیروی انتظامی تخریب شده و 9 هکتار از این اراضی به حالت اولیه بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان پیشوا خاطرنشان کرد: بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی هرگونه ساخت و ساز در خارج از محدوده قانونی شهرها و روستاها بدون اخذ مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون مذکور ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: از خریداران زمین های کشاورزی و باغی درخواست می شود تا پیش از انجام هر گونه معامله وضعیت کاربری زمین را از مراجع ذیصلاح از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 9 هکتار از اراضی کشاورزی در پیشوا

آزادسازی 9 هکتار از اراضی کشاورزی در پیشوا