مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:102023-02-22سياسي

اهدای 300 هزار شاخه گل به مناسبت اعیاد شعبانیه به عتبات عالیات


به مناسبت اعیاد شعبانیه گلکاران شهرستان پاکدشت 300 هزار شاخه گل برای گل آرایی به عتبات عالیات اهدا کردند.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه گلکاران شهرستان پاکدشت 300 هزار شاخه گل برای گل آرایی به عتبات عالیات اهدا کردند.

محسن اردستانی فرماندار پاکدشت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: با فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ولادت سومین اختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین(ع) ، گلکاران شهرستان پاکدشت 300 هزار شاخه گل برای گل آرایی به عتبات عالیات اهدا کردند.

وی خاطر نشان کرد: گل های اهدایی با تنوع 50 نوع شامل داوودی، میخک مینیاتور، لیلیوم، ژرورا، فرزیا ، قلم پور، الستورمریا، رز، ارکیده بامبو و انواع برگ های تزیینی شامل برگ سیکاس، آنتوریا است که از مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای گلزار به عتبات عالیات ارسال می شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت تصریح کرد: این دهمین محموله از گل های اهدایی گلکاران پاکدشتی است که به همراه 16 نفر از خادمان گل آرا به عتبات عالیات ارسال می شود.

اردستانی خاطر نشان کرد: مردم و گلکاران شهرستان پاکدشت طی سال های گذشته و در مناسبت های مختلف، بخشی از دسترنج خود را در اعیاد مختلف از جمله اعیاد شعبانیه، برای گل آرایی عتبات عالیات و مسجد مقدس جمکران اهدا کردند تا این اماکن مقدس با گل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 300 هزار شاخه گل به مناسبت اعیاد شعبانیه به عتبات عالیات

اهدای 300 هزار شاخه گل به مناسبت اعیاد شعبانیه به عتبات عالیات