موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:052023-02-22بين الملل

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو سفر به اوکراین در آینده نزدیک را بررسی می کند


بعد از سفر اخیر وزیر خارجه رژیم موقت صهیونیستی به کی یف و دیدار با زلنسکی، یک رسانه اسراییلی خبر داده تل آویو در حال بررسی سفر بنیامین نتانیاهو به اوکراین در آینده نزدیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی اسراییل هیوم -نزدیک به کابینه- به استناد گفت گو با مقامات، از سفر احتمالی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم موقت صهیونیستی به اوکراین خبر داد.

  طبق این گزارش، احتمال دارد نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آینده نزدیک به اوکراین سفر و با ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور این کشور دیدار کند.

  مقام ها تایید کردند که این موضوع در حال بررسی است اگرچه طبق این گزارش، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اظهارنظر درباره این موضوع خودداری کرد.

  طبق گزارش این رسانه صهیونیستی، نتانیاهو از زمان آغاز خصومت ها بین روسیه اوکراین به طور کلی رویکردی محتاطانه را در پیش گرفت که تا زمان بازگشت به قدرت حفظ کرد اما از زمان تصدی دوباره سمت نخست وزیری چند بار تاکید کرد که اسراییل ارائه سامانه های تلسیحاتی به اوکراین را در نظر خواهد گرفت و حتی هفته گذشته با تایید وی الی کوهن وزیر خارجه این رژیم به کی یف سفر کرد.

  به ادعای این گزارش، از آنجا که سفر کوهن به کی یف با واکنش شدید روسیه مواجه نشد، مقامات بر این باور هستند که تحت این شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو سفر به اوکراین در آینده نزدیک را بررسی می کند

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو سفر به اوکراین در آینده نزدیک را بررسی می کند