مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-22فرهنگي

جزییات آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه (4 اسفندماه) از ساعت 18: - آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه چهارم اسفند در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از ستاد خبری سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر، آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر پنجشنبه (4 اسفندماه) از ساعت 18:30 در تالار وحدت با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و هنری، هنرمندان، اصحاب رسانه و علاقمندان برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود مراسم پایانی جشنواره موسیقی فجر امسال روز چهارشنبه (سوم اسفندماه) برگزار شود که با توجه به همزمانی با اختتامیه سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم با حضور رییس جمهوری و همراهی وزیر فرهنگ، بنا شد اختتامیه این دوره به پنجشنبه (4 اسفندماه) منتقل شود.

سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر از 28 بهمن ماه آغاز شده و تا سوم اسفندماه 1401 به دبیری بهزاد عبدی در بخش های رقابتی (جایزه باربد) و غیر رقابتی در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر

جزییات آیین اختتامیه سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر