مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-22سياسي

اجرای 7 هزارمتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در اسفراین


مدیر امور آب و فاضلاب اسفراین گفت: در سال جاری 7 هزار و 894 متر شبکه آبرسانی در 27 روستای شهرستان اسفراین اصلاح و توسعه پیدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مسلم رحیم زاده، مدیر امور آب و فاضلاب اسفراین در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: در سال جاری اصلاح و توسعه 7 هزار و 894 متر شبکه آبرسانی در 27 روستای شهرستان اسفراین با مشارکت خیرین (دهیاری و شوراهای اسلامی روستاها و اهالی روستا)، سازمان بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) و بنیاد نیکوکاری فرهنگی حاج  اکبر ابراهیمی و شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی اجرا شد.

وی گفت: خیرین این شهرستان برای اجرای پروژه های تامین آب آشامیدنی روستاهای این شهرستان همواره همراهی کم نظیری را صورت داده اند و علاوه بر اهداء زمین اجرای پروژه، حفاری کانال لوله گذاری، خرید لوله و اتصالات را در اختیار این امور قرار دادند.

مدیر امور آب و فاضلاب اسفراین ضمن تقدیر از اظهار لطف خیرین افزود: با توجه به محدودیت اعتبارها، همراهی و کمک خیرین، موجب سرعت دادن به اجرای طرح ها برای خدمت موثر به مردم شده و در ضمن باقیات صالحاتی نیز برای آخرت است.

پایان پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 7 هزارمتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در اسفراین

اجرای 7 هزارمتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در اسفراین