مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 11:002023-02-22سياسي

بسیج امکانات ملی برای برگزاری نیمه شعبانی باشکوه در قم


امسال برای برگزاری با شکوه تر جشن نیمه شعبان حرکتی ملی رقم زده شده و قرار است ظرفیت و امکانات شهرداری های 15 کلانشهر کشور برای میزبانی از زائران قم بسیج شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، نشست هماهنگی برگزاری جشن های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران با حضور شهردارانی از 10 کلانشهر کشور، قائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران، مدیرکل خدمات شهری سازمان شهرداری ها، معاون امور زائرین استانداری و معاون خدمات شهری شهرداری قم در سالن اجتماعات این مسجد مقدس برگزار شد.

مدیرکل خدمات شهری سازمان شهرداری های کشور با بیان این که در مراسم نیمه شعبان امسال رویکرد مثبتی شکل گرفته است گفت:  امسال برای برگزاری یک جشن نیمه شعبان مطلوب و با شکوه یک کار ملی صورت گرفته است و برای این امر از امکانات شهرداری 15 کلانشهر کشور قرار است استفاده شود.

لطیفی افزود: برای ارائه خدمات بهتر و در شان این مکان مقدس در نیمه شعبان 15 کلانشهر کشور به عنوان شهرهای معین به یاری استان قم می آیند و امکانات خود را بسیج خواهند کرد.

مقائم مقام تولیت مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست با اشاره به جایگاه معنوی این مسجد مقدس بیان کرد: در طول سال پذیرای 20 میلیون زائر و در نیمه شعبان بیش از 3 میلیون زائر به این مکان مقدس مشرف می شوند که باید تسهیل ورود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج امکانات ملی برای برگزاری نیمه شعبانی باشکوه در قم

بسیج امکانات ملی برای برگزاری نیمه شعبانی باشکوه در قم