مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:502023-02-22اجتماعي

تولید اتوبوس های برقی در کشورگام بسیار مهم در کاهش آلودگی هوای کلانشهرها است


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به راهکارهای کاهش آلودگی هوا گفت :تولید اتوبوس های برقی در کشور یک گام بسیار مهم در کاهش آلودگی هوای کلانشهرها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس به نقل از سازمان حفاظت محیط زیست، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت محیط زیست، در حاشیه بازدید از خط تولید شرکت ایران خودرو دیزل به عنوان بزرگترین شرکت تولیدکننده خودروهای تجاری در خاورمیانه، دستاوردهای این شرکت در حوزه تولید داخل را از افتخارات کشور توصیف و اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم تا با افزایش تنوع و کیفیت در تولید محصولاتمان، زمینه رقابت با دیگر تولیدکنندگان را در عرصه های بین المللی را فراهم آوریم.

معاون رییس جمهور با تاکید بر لزوم تولید خودروهای باکیفیت بر اساس استانداردهای روز دنیا برای کاهش انتشار آلاینده های جوی، تصریح کرد: البته وزارت نفت هم باید سوخت تولیدی متناسب با یورو 5 و6را ارایه کند.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطرنشان کرد: در اجلاس کاپ 27 در شرم الشیخ مصر مطرح شد که تا سال 2026 هر کالایی که می خواهد وارد یا صادر شود باید برچسب کربن داشته باشد، بنابراین ما هم باید در فرآیند کیفی سازی سوخت گام های جدی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید اتوبوس های برقی در کشورگام بسیار مهم در کاهش آلودگی هوای کلانشهرها است

تولید اتوبوس های برقی در کشورگام بسیار مهم در کاهش آلودگی هوای کلانشهرها است