مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-22اقتصادي

اعطای کمک هزینه خرید عینک برای کودکان 3 تا 6 سال


مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به حمایت از طرح ملی غربالگری تنبلی چشم، گفت: از امروز این حمایت فراگیر را در سطح کشور با اعطای کمک هزینه خرید عینک برای کودکان 3 تا 6 سال که از بین سه میلیون کودک موضوع این طرح ملی، - مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به حمایت از طرح ملی غربالگری تنبلی چشم، گفت: از امروز این حمایت فراگیر را در سطح کشور با اعطای کمک هزینه خرید عینک برای کودکان 3 تا 6 سال که از بین سه میلیون کودک موضوع این طرح ملی، نیازمند حمایت مالی برای خرید عینک هستند، عملیاتی می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام به کودکان نیازمند، کمک هزینه خرید عینک پرداخت می کند.

حمایت های فراگیر بنیاد 15 خرداد از طرح ملی غربالگری تنبلی چشم با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور و مدیرعامل بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در یکی از مراکز بهزیستی مثبت زندگی در شرق تهران آغاز شد.

حمیدرضا علیان زادگان مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با بیان اینکه ما در بنیاد 15 خرداد در راستای همکاری های راهبردی که با سازمان بهزیستی کشور در حوزه های مختلف و با اولویت پیشگیری داریم، در نیمه اول امسال تفاهم نامه حمایت از طرح ملی غربالگری تنبلی چشم را به امضا رساندیم، افزود: ان شاءالله در سال آینده نیز مترصد این هستیم که مداخلات سطح بالاتر را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای کمک هزینه خرید عینک برای کودکان 3 تا 6 سال

اعطای کمک هزینه خرید عینک برای کودکان 3 تا 6 سال