مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:452023-02-22اقتصادي

«مولدسازی» فروش املاک مازاد و صرفاً دولتی است


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تهران گفت: مولدسازی اموال و املاک آموزش و پرورش صرفاً از فروش اموال دولتی انجام و به هیچ عنوان مدارس احداثی خیرین در این طرح فروخته نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر مولدسازی دارایی های دولت که چندی است برنامه ریزی و آغاز شده است، به معنای ثروت افزایی و افزایش بهره وری دارایی های دولت است.

عباس زارع، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران با اشاره به موضوع مولدسازی املاک دولت با نگاه به حوزه آموزش و پرورش، گفت: مفهوم دقیق مولدسازی دارایی های دولت، شناسایی و بهینه سازی اموال بلا استفاده دولت است که یا بهره وری ندارند و یا سال ها است که رها شده اند.

وی افزود: از طریق مولدسازی، این اموال و دارایی های دولت شناسایی و عوائد حاصل از فروش آنها در تکمیل پروژه های نیمه تمام عمرانی استفاده خواهند شد.

این کار ضمن افزایش ارزش افزوده برای این املاک، تسریع در تکمیل پروژه های عمرانی و به خصوص آموزشی که در انتظار دریافت اعتبارات هستند را رقم خواهد زد.

هیچ پروژه مشارکتی و خیری در لیست فروش مولدسازی قرار ندارد زارع با اشاره به اینکه در سایت دبیرخانه هیأت عالی مولدسازی دارایی های دولت به صورت مشخص دارایی های مازاد مشخص شده اند و هیچ پروژه مشارکتی و خیری در بین آنها وجود ندارد، گفت: آنچه ادارات ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مولدسازی» فروش املاک مازاد و صرفاً دولتی است

«مولدسازی» فروش املاک مازاد و صرفاً دولتی است