مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:412023-02-22سياسي

هشدار امام جمعه زاهدان درباره عالِمی که با قرآن دیگران را گمراه می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در آیین عمامه گذاری طلاب حوزه های علمیه شهرستان دلگان اظهار کرد: اثر پذیری از آیات قرآن پاکی دل را بیشتر خواهد کرد و منجر به دلدادگی بیشتر می شود.

آیت الله محامی بیان کرد: تلاوت آیات بر دانش و حکمت می افزاید و هر چقدر علم و حکمت افزایش یابد بهره مندی و فهم از آیات بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: حساب علوم دینی در حوزه های علمیه با علوم تجربی در دانشگاه کاملا متفاوت است از این جهت که اگر تزکیه و پاکی دل نباشد ارتباط و فهم درستی از آیات و روایت کسب نکرده و به عمق قرآن پی نمی برد.

وی تصریح کرد: با همین قرآن که کتاب هدایت ست بسیاری هدایت شده و برخی نیز گمراه خواهند شد و گمراه شدن آنان به علت وجود نقص در خود آنهاست.

آیت الله محامی بیان کرد: ما طلاب و روحانیون در مسیری گام برداشته ایم که کارش سخت است و اگر طهارت روح را داشته باشیم از قرآن و هدایت بهره مند خواهیم شد و در غیر این صورت  با همین تلاوت قرآن گمراه خواهیم شد و حتی به عنوان یک روحانی و عالم دین دیگران را هم گمراه خواهیم کرد.

وی افزود: باید به خداوند متعال، پیغمبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) توسل داشته باشیم که ما را دستگیری و به سرمنزل مقصود برسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امام جمعه زاهدان درباره عالِمی که با قرآن دیگران را گمراه می کند

هشدار امام جمعه زاهدان درباره عالِمی که با قرآن دیگران را گمراه می کند