مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:402023-02-22اقتصادي

تخصیص 1500 تن قیر رایگان به شهرداری های سیستان و بلوچستان


رییس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یک هزار و 552 تن قیر رایگان برای بهسازی معابر محلات هدف بازآفرینی شهری بین شهرداری های استان و آسفالت معابر خاکی محلات توزیع شد.

- سهیلا رضایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: این قیر از محل اعتبارات باز آفرینی شهری  در قالب صدور حواله قیر به شهرداری های زاهدان، سراوان، خاش، دوست محمد، محمد آباد، زهک، گلشن، تفتان، مهرستان و میرجاوه جهت آسفالت معابر محلات مورد هدف بازآفرینی شهری اختصاص یافت.

وی ادامه داد: این تخصیص در جهت  بالابردن شاخص های توسعه  کالبدی در این محلات و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله های مورد هدف بازآفرینی شهری استان برنامه ریزی شده است و شهرداری ها موظفند سهمیه قیر را صرف معابر خاکی نمایند.

رییس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اینکه بیشترین جمعیت حاشیه نشین شمال این استان در زاهدان ساکن هستند 934 تن از مجموع قیر تخصیصی به شهرداری این شهر اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد:  با توجه به تخصیص مرحله ای قیر در سال جاری در ادامه تخصیص قیر رایگان  به سایر شهرداریهایی حوزه این اداره کل  انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 1500 تن قیر رایگان به شهرداری های سیستان و بلوچستان

تخصیص 1500 تن قیر رایگان به شهرداری های سیستان و بلوچستان