مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:352023-02-22حوادث

پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده تر شد


دختر 18 ساله ای که در پی خودکشی دسته جمعی اعضای خانواده اش هنوز علایم حیاتی داشت و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شده بود در حالی عصر روز گذشته جان سپرد که برادر دیگر وی نیز به کما رفته است و اوضاع وخیمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، دوشنبه گذشته بود که نیروهای کلانتری خواجه ربیع، ماجرای تکان دهنده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد گزارش دادند.

حساسیت این خبر، بی درنگ قاضی دکتر صادق صفری را به خیابان شهید سلامی کشاند و بدین ترتیب تحقیقات قضایی درباره این حادثه هولناک در حالی آغاز شد که اجساد مادر و دو تن از دختران جوانش روی رختخواب های پهن شده در کف پذیرایی قرار داشتند.

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که یکی از پسران جوان این خانواده دو روز قبل خودکشی کرده و جان باخته است.

در همین حال مشخص شد دختر 18 ساله و پسر 22 ساله دیگر خانواده که هنوز علایم حیاتی داشتند توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده و به کما رفته اند اما 4 عضو این خانواده قربانی خودکشی گروهی شده و جان خود را از دست داده اند.

گزارش روزنامه خراسان حاکی است، ادامه  تحقیقات براساس دست نوشته ای که به تلویزیون منزل چسبانده شده بود، نشان داد که اعضای این خانواده با انگیزه ادعای ایجاد مزاحمت ناموسی توسط پرایدسوار جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده تر شد

پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده تر شد