مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-22دانش

برگزاری «جشن ازدواج دانشجویی» در دانشگاه خواجه نصیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج موفق در دوران دانشجویی، - نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج موفق در دوران دانشجویی جشن ازدواج دانشجویی ویژه زوج های دانشجویی برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با هدف ترویج فرهنگ ازدواج موفق در دوران دانشجویی، در نظر دارد که اقدام به برگزاری جشن ازدواج دانشجویی ویژه زوجین دانشگاه نماید.

به همین جهت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با هدف پیاده سازی طرح جشن ویژه زوجین دانشگاه اقدام به راه اندازی سامانه ثبت نام نموده و آن دسته از دانشجویانی که در دوران دانشجویی ازدواج کرده اند، می توانند به سامانه وارد شوند و از خدمات و امکانات ارائه شده در آن استفاده نمایند.

شرایط ثبت نام ازدواج دانشجوییآن دسته از زوج هایی که علاقه مند به ثبت نام ازدواج دانشجویی هستند، باید از شرایط و ضوابط ثبت نام در این طرح مطلع باشند و در صورتی که دارای تمامی این شرایط بودند، مراحل و روند نام نویسی خود را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری «جشن ازدواج دانشجویی» در دانشگاه خواجه نصیر

برگزاری «جشن ازدواج دانشجویی» در دانشگاه خواجه نصیر