مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 10:112023-02-22اقتصادي

بزرگترین کارخانه محصولات آرایشی و بهداشتی غرب آسیا در دشتستان افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد بنافی فرماندار دشتستان صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: در دهه فجر امسال طرح ها و پروژه های بسیار مهمی در دشتستان به بهره برداری رسید که اعتبارات این پروژه ها نسبت به سال قبل 10 برابر شده است.

فرماندار دشتستان از افتتاح بزرگترین کارخانه آرایشی و بهداشتی در غرب آسیا با اعتبار اولیه بیش از 300 میلیارد تومان در دشتستان با حضور رییس جمهور خبر داد و بیان کرد: بیش از یک هزار میلیارد تومان در حوزه آب سرمایه گزاری شده و پروژه ها در حال انجام هستند.

وی به توسعه زیرساخت های بخش سلامت اشاره کرد و ادامه داد: شهر برازجان به 40 کیلومتر دیوار حفاظتی نیاز دارد که از اول انقلاب تاکنون 20 کیلومتر آن انجام شده و در سال جاری با اقدامی بزرگ و جهادی شاهد اجرای 10 کیلومتر دیوار حفاظتی در این شهر بودیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: توسعه شهرک صنعتی و اضافه شدن سه ناحیه صنعتی در بخش های شبانکاره، سعدآباد و آب پخش در دستور کار قرار گرفته که همگی نشان از تولید ثروت ملی در شهرستان است و باید هدفمند باشد.

این مقام مذکور با بیان اینکه دشتستان در حوزه آموزش و پرورش مظلوم واقع شده و دارای 57 مدرسه تخریبی است، بیان کرد: در سال جاری عملیات اجرایی نوسازی 12 مدرسه در شهرستان آغاز شده و امید داریم با برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین کارخانه محصولات آرایشی و بهداشتی غرب آسیا در دشتستان افتتاح می شود

بزرگترین کارخانه محصولات آرایشی و بهداشتی غرب آسیا در دشتستان افتتاح می شود