مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:552023-02-22بين الملل

یک سرور پنتاگون تا هفته ها در معرض افشا قرار داشت


یک پژوهشگر امنیت سایبری فاش کرد، وزارت دفاع آمریکا برای هفته ها اطلاعاتی به حجم سه ترابایت شامل ایمیل های درون سازمانی ارتش این کشور را حتی بدون محافظت با رمز عبور در وضعیتی با آسیب پذیری بالا قرار داده است.

- یک پژوهشگر امنیت سایبری فاش کرد، وزارت دفاع آمریکا برای هفته ها اطلاعاتی به حجم سه ترابایت شامل ایمیل های درون سازمانی ارتش این کشور را حتی بدون محافظت با رمز عبور در وضعیتی با آسیب پذیری بالا قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه راشاتودی، این آسیب پذیری سرانجام روز دوشنبه، یک روز بعد از آنکه رسانه تک کرانچ با فرماندهای عملیات های ویژه آمریکا تماس برقرار و این آسیب پذیری را گزارش کرد نهایتا رفع شد.

به نوشته راشا تودی، تک کرانچ به این واحد فرماندهی اطلاع داد که داده های شخصی حساس متعلق به بازه زمانی چندین سال روی سرور یک سیستم ایمیل های درون سازمانی، آزادانه برای مشاهده توسط هر کسی که آدرس آی.

پی درست داشته باشد، در دسترس قرار گرفته بود.

پنتاگون روز دوشنبه از طریق یک مقام ارشد تایید کرد اطلاعات دریافتی از سوی رسانه تک کرانچ را به فرماندهی عملیات های ویژه ارتش آمریکا منتقل کرده است.

به نوشته راشاتودی، این سرور علاوه بر اینکه حاوی ایمیلهای درون سازمانی ارتش آمریکا از جمله ایمیلهایی متعلق به سالها قبل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سرور پنتاگون تا هفته ها در معرض افشا قرار داشت

یک سرور پنتاگون تا هفته ها در معرض افشا قرار داشت