مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:502023-02-22اقتصادي

با اجاره سوییت مناسب، هزینه‎های سفر به کیش را کاهش دهید


برای کسانی که برنامه ریزی مالی مناسبی انجام ندهند، سفر به کیش می تواند یک سفر هزینه بر و گران باشد.

گاهی هزینه اقامتگاه و هتل ها، به ویژه هتل ، - این در حالی است که اگر قصد سفر به کیش را دارید، می توانید با اجاره سوییت مناسب، هزینه‎های سفر به کیش را کاهش دهید و یا به جای این که بودجه سفر خود را صرف اجاره اقامتگاه کنید، آن را برای بهره بردن از انواع امکانات تفریحی کیش هزینه نمایید.

به جای هزینه نفرات، کرایه کلی بپردازید زمانی که شما یک در یک هتل اتاق اجاره می کنید، باید برای تک تک افراد هزینه جداگانه ای پرداخت کنید.

در واقع شما قیمت اجاره هر تخت را می پردازید و رقمی که در وب سایت های اجاره هتل نوشته شده است، قیمت یک تخت بوده و برای تک تک افراد به صورت جداگانه دریافت می شود.

به این ترتیب اگر بر فرض قیمتی که در وب سایت برای اجاره هتل نوشته شده پانصد هزار تومان باشد، شما باید برای یک اتاق سه تخته یک میلیون و پانصد هزار تومان بپردازید.

    این در حالی است که زمانی که سوییت اجاره می کنید، نیازی به پرداخت کرایه برای تخت های یک اقامتگاه ندارید و یک هزینه کلی برای خانه می پردازید.

به عنوان مثال مبلغ پانصد هزار تومان برای اجاره یک سوییت با ظرفیت سه نفر در کیش، همان پانصد هزار تومان است و اجاره برای هر نفر چیزی کمتر از دویست هزار تومان محا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با اجاره سوییت مناسب، هزینه‎های سفر به کیش را کاهش دهید

با اجاره سوییت مناسب، هزینه‎های سفر به کیش را کاهش دهید