مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:402023-02-22اجتماعي

هوای اصفهان آلوده است/ شاخص 9 منطقه در وضعیت ناسالم


شاخص کیفی هوای اصفهان امروز سوم اسفندماه براساس داده های 16 ایستگاه پایش فعال با میانگین 122 در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.

- مسئول امور کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: میانگین شاخص هوای کلان شهر اصفهان در 24 ساعت منتهی به ساعت هشت صبح امروز چهارشنبه سوم اسفندماه بر اساس داده های دریافتی 11 ایستگاه شهرداری در وضعیت پاک ثبت شد.

جمشید لقایی با بیان این که امروز شاخص هوا در چهار ایستگاه پایش هوا افزایش یافته است، افزود: شاخص هوا در میدان باهنر با 114، کردآباد با 128، دانشگاه صنعتی با 125 و بلوار کاوه با 105 AQI در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) است.

وی اضافه کرد: شاخص هوا در سایر ایستگاه ها از جمله سپاهان شهر با 100، محله رهنان با 75، محله ولدان (ورزشگاه میثاق) با 99، فرشادی با 98، فیض با 96، میدان انقلاب با 87 و میرزا طاهر با 58 AQI در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

مسئول کنترل کیفیت هوا در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش شاخص هوا در برخی مناطق کلان شهر اصفهان به شهروندان به ویژه گروه های آسیب پذیر مانند سالمندان، افراد دارای بیماری های قلبی و ریوی، زنان باردار و کودکان توصیه می شود که فعالیت طولانی و سنگین در فضای باز را کاهش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای اصفهان آلوده است/ شاخص 9 منطقه در وضعیت ناسالم

هوای اصفهان آلوده است/ شاخص 9 منطقه در وضعیت ناسالم