مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:202023-02-22اقتصادي

حدنگاری زمین های ملی زنجان از اساسی ترین اقدامات اجرایی شده است


یک مسئول در اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: از سال 93 اجرای قانون حدنگاری زمین های ملی با هدف تثبیت مالکیت دولت بر زمین های ملی استان زنجان و همچنین رفع همه اختلافات و ابهامات در نقشه های تهیه شده آغاز و به اتمام رسیده است.

- ایسنا/زنجان یک مسئول در اداره کل منابع طبیعی استان زنجان گفت: از سال 93 اجرای قانون حدنگاری زمین های ملی با هدف تثبیت مالکیت دولت بر زمین های ملی استان زنجان و همچنین رفع همه اختلافات و ابهامات در نقشه های تهیه شده آغاز و به اتمام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان، مسعود رسولی اظهار کرد: حدنگاری زمین های ملی از اساسی ترین اقدامات حاکمیتی برای تعیین سطح منابع ملی و دولتی است که در کشور اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: در زنجان و قبل از سال 93، حدنگاری زمین های ملی مبتنی بر تهیه نقشه ها بر اساس دستورالعمل مقررات ماده 56 با استفاده از ابزار و دستگاه های موجود آن زمان انجام شده که البته با خطاهایی نیز همراه بود.

همچنین خطاهایی در مرز میان پلاک ها وجود داشت که اختلافات و اعتراضاتی را نیز به همراه داشت.

سرپرست معاونت حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی استان زنجان ادامه داد: از سال 93 اجرای قانون حدنگاری زمین های ملی با هدف تثبیت مالکیت دولت بر زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری زمین های ملی زنجان از اساسی ترین اقدامات اجرایی شده است

حدنگاری زمین های ملی زنجان از اساسی ترین اقدامات اجرایی شده است