مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 09:152023-02-22اقتصادي

حمایت از 400 طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان


مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: این صندوق در سال جاری، چهارصد طرح اشتغالزایی را از محل منابع تبصره 18 قانون بودجه در استان مورد حمایت قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، غلامعلی صمصامی امروز در جلسه بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات اعطا شده به متقاضیان اظهار کرد: برای این تعداد طرح، 135 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت پرداخت شده که برای 500 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در ادامه درباره دیگر خدمات و فعالیت های این صندوق اظهار داشت: اعطای وام هایی با سود 4 الی 10 درصد و کمک به راه اندازی کسب کار های خرد، کوچک، متوسط و معیشت محور، کارکرد اصلی صندوق کارآفرینی امید در نقاط مختلف کشور بویژه سیستان و بلوچستان است.

صمصامی گفت: این وام ها به بخش های مختلفی نظیر خدمات، کسب و کار های صنفی و خانگی، کشاورزی، شیلات، حمایت از سلامت، بهداشت و درمان و ورزش و جوانان تعلق می گیرد.

وی با تاکید بر تلاش صندوق کارآفرینی امید در کمک به اشتغال بانوان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: نزدیک به 50 درصد تسهیلات سال گذشته، مربوط به بانوان بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به مشکل خشکسالی متمادی که در استان وجود دارد، سعی این صندوق بر این است که با حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 400 طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان

حمایت از 400 طرح اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان