مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:472023-02-22ورزشي

فوتبال جنوب استان کرمان برای شکوفایی به اسپانسر قوی نیاز دارد


رییس هیئت فوتبال جیرفت نبود اسپانسرهای قدرتمند برای مدیریت عرصه فوتبال را اصلی ترین مشکل فوتبال جنوب استان کرمان اعلام کرد.

- ایسنا/کرمان رییس هیئت فوتبال جیرفت نبود اسپانسرهای قدرتمند برای مدیریت عرصه فوتبال را اصلی ترین مشکل فوتبال جنوب استان کرمان اعلام کرد.

حسین محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: عدم حضور اسپانسرهای قوی و قدرتمند مهمترین مشکل حوزه فوتبال جنوب استان کرمان است و به همین دلیل روز به روز در این حوزه پس رفت می کنیم.

او با اشاره به جمعیت بیش از یک میلیون نفری جنوب استان کرمان بیان کرد: برای ایجاد انگیزه در بین جوانان نیاز به سهمیه در لیگ های یک، دو یا سه کشور داریم.

رییس هیئت فوتبال جیرفت تاکید کرد: در جنوب استان کرمان شاهد ظهور و بروز استعدادهای ناب هستیم که برخی از این استعدادهای بالقوه، به بالفعل تبدیل می شوند و در رده های مختلف حضور پیدا می کنند اما متاسفانه به جایگاه واقعی خودشان دست پیدا نمی کنند زیرا تیم پشتیبان کننده این بازیکنان در جنوب وجود ندارد.

او با یادآوری نشست هم اندیشی روسای هیئت فوتبال شهرستان های جنوب کرمان و در ادامه با اشاره به پهناوری کرمان و بُعد زیاد مسافت در این استان پیشنهاد کرد: نشست های هم اندیشی فصلی با میزبانی مرکز استان برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال جنوب استان کرمان برای شکوفایی به اسپانسر قوی نیاز دارد

فوتبال جنوب استان کرمان برای شکوفایی به اسپانسر قوی نیاز دارد