مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 08:152023-02-22اجتماعي

مطالعه کتاب های عمومی لازمه رشد سطح فرهنگ عمومی افراد جامعه است


سرپرست دانشگاه پیام نور کرمانشاه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری میان اداره کل های کتابخانه های عمومی و دانشگاه پیام نور، به اهداف مشترک بین دانشگاه و کتابخانه اشاره کرد و بر ضرورت مطالعه کتاب های عمومی تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، نشست امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه پیام نور با حضور معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه، رضا رستمی سرپرست دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه و معاونین و کارشناسان دو سازمان با هدف استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی، ارتقا سطح آگاهی و دانایی دانشجویان و تقویت فرهنگ مطالعه در جامعه، امروز برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در این نشست، اظهار کرد: سالانه بیش از 6 هزار برنامه فرهنگی به همت کتابداران در کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه برگزار می شود که تمام این برنامه ها در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه است و تمامی رده های سنی را در برمی گیرد.

وی افزود: دانشجویان می توانند از پایگاه های اینترنتی مگاپیپر در کتابخانه های عمومی مقالات بسیاری را در موضوعات مختلف تهیه کنند و این مقالات برای تمام مخاطبان قابل دسترسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه کتاب های عمومی لازمه رشد سطح فرهنگ عمومی افراد جامعه است

مطالعه کتاب های عمومی لازمه رشد سطح فرهنگ عمومی افراد جامعه است