مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اسفند 1401 ساعت 01:102023-02-21فرهنگي

یادی از حضور فرهنگ شریف و جلال ذوالفنون در جشنواره فجر


جشنواره ای را تصور کنید با حضور فرهنگ شریف، جلال ذوالفنون، حاج قربان سلیمانی، فریدون ناصری و گرگین موسسیان؛ اینها هنرمندانی هستند که وجود هرکدامشان برای اعتبار یک جشنواره کافی است و البته چنین چیدمانی در دوره چهاردهم اتفاق افتاد.

- جلال ذوالفنون چند سال بعد بار دیگر با گروه اوستا در بخش جنبی بیست و هفتمین جشنواره موسیقی فجر هم به اجرای برنامه پرداخت.

همان طور که در جشنواره هفدهم، فرهنگ شریف و سعید رودباری برنامه داشتند و خود فرهنگ شریف در سال 89 افتتاحیه جشنواره را به نوای سازش آذین کرد.

حال باید پرسید مگر می شود اهل موسیقی بود و از صدای تار شریف یا سه تار ذوالفنون لذت نبرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهمترین رویداد موسیقایی کشورمان، در مقاطعی به واسطه حضور هنرمندان سرشناس موسیقی، توانسته است برای مخاطبانش پربارتر بوده و حتی به یک بِرند تبدیل شود.

سالانه شاید حتی اگر این اساتید به صورت شخصی هم کنسرت نداشتند، علاقمندان به آنها می توانستند امیدوار باشند که در نهایت شاید بتوانند هنرنمایی هنرمند مورد علاقه خود را به صورت زنده در جشنواره ببینند و از آوای ساز آنها برای دقایقی نهایت لذت را ببرند.

ذوالفنون سال 80 درباره جشنواره موسیقی فجر چنین گفته بود: برگزاری این جشنواره فی النفسه بسیار خوب است، اما نباید باعث شود که برنامه های موس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از حضور فرهنگ شریف و جلال ذوالفنون در جشنواره فجر

یادی از حضور فرهنگ شریف و جلال ذوالفنون در جشنواره فجر