مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 22:502023-02-21سياسي

کاهش تصدی گری نهادهای قرآنی با مشارکت مؤسسات امکان پذیر است


مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت لرستان گفت: برای کاهش تصدی گری نهادهای فرهنگی، فعالیت های قرآنی باید از طریق مؤسسات قرآنی به عنوان حلقه بین مردم و مسئولان در حوزه قرآن عبور کند و دستگاه ها نقش نظارتی داشته باشند.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات فرهنگی مردمی قرآن و عترت لرستان گفت: برای کاهش تصدی گری نهادهای فرهنگی، فعالیت های قرآنی باید از طریق مؤسسات قرآنی به عنوان حلقه بین مردم و مسئولان در حوزه قرآن عبور کند و دستگاه ها نقش نظارتی داشته باشند.

روح الدین بلواسی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در لرستان 100 مؤسسه قرآنی، 170 خانه قرآن و 400 جلسه خانگی قرآن به عنوان ظرفیت های مردمی قرآنی فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه عمده مؤسسات قرآنی استان که از برخی دستگاه ها از جمله فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی لرستان مجوز گرفته اند، نیمه فعال هستند و از تمام ظرفیت های قرآنی آنان استفاده نشده است، افزود: تعامل بین نهادهای متولی قرآن و مؤسسات قرآنی کم است در حالی که می توانند رابطه بهتری داشته باشند و امید آن می رود با ورود مدیرکل حوزه اجتماعی استانداری به عنوان متولی سازمان های مردم نهاد و ظرفیت های مردمی این ارتباط بهبود یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصدی گری نهادهای قرآنی با مشارکت مؤسسات امکان پذیر است

کاهش تصدی گری نهادهای قرآنی با مشارکت مؤسسات امکان پذیر است