مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اسفند 1401 ساعت 22:162023-02-21سياسي

اثرات ارزشمند خدمت در مسیر اهل بیت(ع) تبیین شود


استاندار گیلان خدمت در مسیر متعالی اهل بیت(ع) را توفیقی الهی و مشارکت مادی و معنوی مردم استان در این حوزه را درخشان و زبانزد دانست و گفت: - ایسنا/گیلان استاندار گیلان خدمت در مسیر متعالی اهل بیت(ع) را توفیقی الهی و مشارکت مادی و معنوی مردم استان در این حوزه را درخشان و زبانزد دانست و گفت: تبیین اثرات ارزشمند خدمت در مسیر اهل بیت(ع) از سوی رسانه ها به ویژه صدا و سیما نقش بسزایی در بالا بردن مشارکت معنوی آحاد جامعه دارد.

اسدالله عباسی امروز در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان، با تبریک فرارسیدن ماه پر خیر و برکت شعبان و اعیاد شعبانیه، با بیان اینکه خدمت در مسیر متعالی اهل بیت(ع) توفیقی الهی است و عاقبت بخیری برای انسان را در پی دارد، افزود: هر چه قدر انسان در این حوزه معنوی و اعتقادی فعالیت کند، قطع یقین جز ذخایر و توشه ارزشمند دنیوی و اخروی او به شمار می رود.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی و گیلان ولایتمدار تربیت یافته مکتب اهل بیت(ع) هستند، اضافه کرد: همه مردم خود را عاشق ولایت و امامت می دانند و از کودکی بر سر سفره پربرکت ائمه اطهار(ع) با عشق به ذات احدیت ارتزاق کرده اند.

استاندار گیلان تصریح کرد: عشق به ائمه اطهار(ع) با گوشت و پوست ایرانیان عجین است و در این میان این عشق در گیلانیان ویژه تر است؛ چنانکه در دوران آل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات ارزشمند خدمت در مسیر اهل بیت(ع) تبیین شود

اثرات ارزشمند خدمت در مسیر اهل بیت(ع) تبیین شود